Forum Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego Strona Główna Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego
www.aeroklub.opole.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

automat Vigil II
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego Strona Główna -> Sekcja Spadochronowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strzałka




Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 22:01, 08 Lis 2007    Temat postu:

Łukasz napisał:
A w tej dyskusji najlepsze jest to że Strzałka sam ma Cypresa, a mogłoby sie wydawać ze jest inaczej.


Miałem Vigila ale niestety musiałem wsadzic do sprzętu z wypozyczalni (tam jest jednak potrzebny licznik bo wg. tego się rozlicza sprzet)

Nie trafił się już żaden używany Vigil ,wiec zapodałem sobie Cypresa (atrakcyjna cena) lecz zemści się właśnie tej zimy bo trzeba zainwestować w przegląd Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Czw 23:12, 08 Lis 2007    Temat postu:

Jezeli Mercedes bedzie drozszy od Volkswagena o 200 zlotych to wezme mercedesa.Tym bardziej jak bedzie to juz model na rynku sprawdzony a nie jakis z ktorym trzeba jezdzic do warsztau bo ciagle cos trzeba wymieniac.

W Vigilu tez mozesz zignorowac test baterii i wyskoczyc ostatecznie z wyłączonym, wiec sytuacja bedzie taka sama. W Cypresie 1 masz wymieniac baterie co 2 lata albo co 500 skokow i wtedy nic ci nie bedzie, Co to za argument?

A generalnie to skaczcie se na czym chcecie, nawet na Argusach. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Czw 23:29, 08 Lis 2007    Temat postu:

A tak wogóle to nic mnie to wszystko nie obchodzi.

Zaczynam wlasnie weekend i to jest najważniejsze Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strzałka




Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 8:20, 09 Lis 2007    Temat postu:

huszcza napisał:


W Vigilu tez mozesz zignorowac test baterii i wyskoczyc ostatecznie z wyłączonym, wiec sytuacja bedzie taka sama. W Cypresie 1 masz wymieniac baterie co 2 lata albo co 500 skokow i wtedy nic ci nie bedzie, Co to za argument?

A generalnie to skaczcie se na czym chcecie, nawet na Argusach. Razz


Nie popdajmy już w skrajność bo co innego jest świadome niewłączenie automatu (Vigila) a co innego zignorowanie stanu bateri (przecierz w automacie jest 0 wiec automat jest dobry i gotowy do użycia )

A Argusy to calkiem inny temat że o FCX nie wspomne Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RAMBO




Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław, Dien Bien Phu, Albuquerque

PostWysłany: Pią 10:09, 09 Lis 2007    Temat postu:

Hmm, a może KAP-3 i luz? Laughing Ludzie też na tym skakali;) Ostatnio mnie wzięło na skoki na celność. Może nawet dokonałbym zakupu jakiejś Malwy z np MPAAD'em? Nie wiem, czy w ogóle taka konfiguracja ma rację bytu? Bo z KAPem to chyba juz za duży extrim, chociaż dalej KAP może być użyteczny np do gry o wyskokowe precjoza;) Szukam i badam teren, jak zwykle wszystko rozbija się o kasęSad

Pozdro
RBO


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RAMBO dnia Pią 15:28, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Pią 12:19, 09 Lis 2007    Temat postu:

Nie popdajmy już w skrajność bo co innego jest świadome niewłączenie automatu (Vigila) a co innego zignorowanie stanu bateri
------------------------------------------------------------------------------------

co ty gadasz chlopie, przeciez pod kreska wyjdzie na to samo, a jak ktos jest za głupi albo za skąpy zeby trzymac baterie na odpowiednim poziomie to lepiej niech nie skacze wogóle bo potem inni bedą mieli przez niego robote...

To samo, nota bene, dotyczy innych komponentów ( tasmy nosne pilociki z F-111), jeszcze nie zauwazylem zeby ktos je regularnie wymieniał, a szkoda.

Ale powtarzam raz jeszcze, nic mnie to wszystko nie obchodzi.
Moj sprzet jest up to date,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego Strona Główna -> Sekcja Spadochronowa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin