Forum Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego Strona Główna Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego
www.aeroklub.opole.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dealer AAD Argus
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego Strona Główna -> Sekcja Spadochronowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Pon 12:57, 15 Sty 2007    Temat postu:

Wlasnie dostalem pisemko o instalacji Argusow w roznych pokrowcach i tam jest dodany na koncu taki PS zeby pamietac ze Argusy nie maja w niemczech dopuszczenia.
Nie pisze jednak dlaczego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 8:21, 18 Sty 2007    Temat postu:

huszcza napisał:
Wlasnie dostalem pisemko o instalacji Argusow w roznych pokrowcach i tam jest dodany na koncu taki PS zeby pamietac ze Argusy nie maja w niemczech dopuszczenia.
Nie pisze jednak dlaczego

Już w Niemcach ma certyfikat.

A Jacek, o co chodzi w temacie "Paratec Stellungnahme zu AAD-Einbau"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Czw 11:19, 18 Sty 2007    Temat postu:

Tzn. zajęcie stanowiska, lub ustosunkowanie sie do jakiegos tematu.
Tu chodzi o to ze Paratec zezwala tylko na montaz Cypresa w swoich pokorowcach. Vigile i Argusy nie maja jak na razie autoryzacji.
Moim zdaniem glupota, o czym oczywiscie nie omieszkalem powiedziec Paratecowi prosto w gębe na zeszlorocznym sympozjum w Schweinfurcie.
Pewnie sie dogadali z Airteckiem i juz

A tak przy okazji sobie pomyslalem ze moze bedzie nie zle jak bedzie w klubie Dealer Center. Cos takiego na pewno nie zaszkodzi, tym bardziej ze sprzet trzeba bedzie zmieniac lub uzupelniac, a i na pewno klienci z zewnątrz sie znajdą.

Wlazlem na strone Argusa ale dalej jest ta szajsowata jak byla, ani instrukcji ani nic. Tylko Karel Goorts sie usmiecha i tyle Confused

Aha, zamowilem wysokosciomierz Digitalny VISO dla siebie i 20 metrow linki na loopa dla wszystkich.
Mozemy otwierac sezon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 11:43, 18 Sty 2007    Temat postu:

na [link widoczny dla zalogowanych] Tylko w tej chwili nie mogę znaleźć tego wątku. Coś O Vigilach i Paratecu jakaś dyskusja. I Ty też tam coś gadałeś.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Czw 11:53, 18 Sty 2007    Temat postu:

No wlasnie, chodzi o to ze oni tylko akceptuja Cypresa, a instrukcje do Argusa znalazlem, faktycznie jest.
Widze ze jest tez autoryzacja Wingsa w kontekscie Argusa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 19:24, 22 Lut 2007    Temat postu:

Właśnie Karel napisał że oczekują od automatu wytrzymałości nawet 20 lat. Nie narzucają końca pracy na 12u latach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 8:13, 29 Mar 2007    Temat postu:

Dzieje się, dzieje.
Ponoć dym jest już niezły w europie i nie tylko.
Airtec (od Cypresów) zalecił niektórym firmom produkującym pokrowce zmianę miejsca montowania cuterów na takie, by wymusić na Vigilu aby wymienił tysiące swoich starych cuterów na nowe, bez plastykowych wkładek, które mogłyby ulec deformacji w nowym miejscu instalacji. Przecinakom Cypresa to nie grozi. Tak sądzą co poniektórzy (dropzone.com).
Wymiana oczywiście będzie kogoś sporo kosztować, jak nie firmy Vigil to użytkowników.
Dla mnie najbardziej kuriozalnym pomysłem jest biuletyn PdF by z pod klapki, na której leży sprężyna, przenieść cutera nad spężynę między boczne wyłogi.
I teraz widzę dlaczego Argus szybko, w zeszłym roku wymienił cutery na nowe, też bez "plastików". Wiedział co się będzie święcić.
Ponadto firmy od pokrowców wchodzą w porozumienie z producentami AAD co do użytkowania konkretnego moelu. Oczywiście nieoficjalnie, np. Basic Air Concept od pokrowca Advance zabronił używania Argusa.
Wojna Panowie, wojna między firmami. Zamiast obniżać ceny, firmy prowadzą brudne podchody kosztem klientów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Czw 8:45, 29 Mar 2007    Temat postu:

"Dla mnie najbardziej kuriozalnym pomysłem jest biuletyn PdF by z pod klapki, na której leży sprężyna, przenieść cutera nad spężynę między boczne wyłogi"

Kiedys wszystkie cuttery byly umieszczane na bocznych wyłogach. Atom nie byl tu zadnym wyjatkiem.

Do dzisiaj ma tak Talon i Voodoo, nie ma tu wiec nic kuriozalnego.
Osobiscie nie podoba mi sie to rozwiazanie bo cutter automatu opiera sie na gromecie pilocika i klapki do ktorej jest przymocowany, wiec metal trze o metal przez caly czas.
Optycznie tez jest do bani bo patrzac z boku klapka zapasu odstaje dosyc znacznie a loop musi byc o prawie 5 mm dłuższy

Podobny biuletyn wydal czas jakis temu Mirage


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojciectandem




Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubliniec

PostWysłany: Czw 15:54, 29 Mar 2007    Temat postu:

nie ma problemów z jawelinem curter od (cyprysa,vigila,czy argusa)jest zamocowany na dnie pokrowca przez który jest wyprowadzony loop zamykający wyłogi pokrowca . Nie ma problemów wiekszych zeby przerobic na taki system wszystkie typy pokrowców.... ale czy firma sunpaht produkujaca javelina (jak dla mnie naj lepsze pokrowce na świecie) zezwoli na udostepnienie ich patentów!!! .a wszystko po to bysmy czuli sie BEZPIECZNIE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huszcza




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa

PostWysłany: Czw 17:06, 29 Mar 2007    Temat postu:

tak samo jest w Racerach Wingsach i Tear Dropach.
W Wingsie i w Javelinie musi byc jednak zachowany podany przez producenta rozmiar loopa, bo przyczyna tego ze Airtec kazal przeniesc cutter niejako na sama gore jest taka zeby obciac czubek loopa a nie gdzies w polowie.
W starych Javelinach dochodzilo w przypadku przeciecia zbyt dlugiego loopa do blokowania klapek (dlatego stare Javeliny maja inna kolejnosc zmykania zapasu). Loop dluzszy o cala od podanego wymiaru moze juz przyblokowac skutecznie pilota w klapce.
Oczywiscie problem zbyt dlugiego loopa dotyczy rowniez Wingsa (w Racerach i Teardropa ten problem nie wystepuje bo pilot startuje nie blokowany przez zadna z klapek a loopy przycinane sa tuz przy zawleczkach na plecach


Zalapalem sie na samolot dopiero o 22giej. Ocipiec idzie formalnie Confused
Ukladam se wlasnie zapas w biurze.
Sekretarki gapią sie jak na mnie jak na debila


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego Strona Główna -> Sekcja Spadochronowa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin