 |
Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego www.aeroklub.opole.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skykris
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROI
|
Wysłany: Śro 22:49, 03 Gru 2008 Temat postu: Pokrowiec Omega do sprzedania |
|
|
Omega na 175 cm +/-5cm , glowny i zapas max do 150 ft , rok produkcji 2000
Jakies 350 skokow, bardzo dobry stan, od prawie roku lezy w szafie i zajmuje miejsce
cena do uzgodnienia (jak ktos potrzebuje jakis informacji o tym ppokrowcu to prosze do Jacka, to kiedys byl jego pokrowiec)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skykris dnia Śro 23:17, 03 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 8:17, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Czy 190 F111 uda się upchnąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekR
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 11:08, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Stare przysłowie pszczół mówi - jak się popieści .....
Nie wiem tylko czy sprawdza się w interesującym Cię temacie. Tu muszą się wypowiedzieć fachowcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skykris
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROI
|
Wysłany: Czw 11:55, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W Pokrowcu mialem Sabre 150 (objetosc pakowani /pack volume to okolo 370 )i zostawalo jeszcze duzo luzu w pokrowcu, zamykalo sie bardzo przyjemnie i latwo .Jak kupilem Cobalta 150 (pack volume okolo 420 ) i pakowalo juz duzo trudniej i nie zostawalo juz praktyczne zadnego luzu
W pokrowcu byl zapas Techno 155ft
Na twoje pytanie czy sie zmiesci tam twoja czasza odpowiem ze nie , nawet jak byc czasze tam jakos upchal to latanie na glownym 190ft a zapasie 150 nie jest dobrym rozwiazaniem.
Wyslij zapytanie do Jacka moze nowe zapasy w wiekszych rozmiarach (np 170ft) maja mniejsze objetosci pakowania i moze cos sie bedzie dalo wykombinowac
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 12:52, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Potrzebujemy wiedzieć jaka jest wielkość kontenera, w Omedze oznaczają to chyba symbolami S,M,L.
Sabre 150 (159sq. ft.) piszą że ma 413 cu. in.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łukasz dnia Czw 12:56, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skykris
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROI
|
Wysłany: Czw 13:24, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
OMEGA S
skad masz taka wielkosc Sabra 150 ft (413 cu. in).
na forum dropzone.com znalazlem ze ma on 360 cu. in. (+/- 20)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skykris dnia Czw 13:32, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 13:43, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To jest nawet rozmiar SS czyli short
do srodka wchodzi 2 x 150, wszystko powyzej to meczenie siebie i materialz.
Krzysiek, jaka jest ta ostateczna cena?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 13:48, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
skykris napisał: | OMEGA S
skad masz taka wielkosc Sabra 150 ft (413 cu. in).
na forum dropzone.com znalazlem ze ma on 360 cu. in. (+/- 20) |
No ja mam z jakiejś amerykanskiej www tabelę. Skąd inąd Sabre 2 piszą na DZ.com że ma tylko 338.
Ale dla Andrzeja i tak odpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skykris
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROI
|
Wysłany: Czw 13:58, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mialem Sabra 1 150ft (teraz ma go Tomek, ten niebiesko niebieski)
Cena ??? nie wiem . ile moze byc warty wg ciebie ? dla ludzi z klubu bedzie itak taniej:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skykris dnia Czw 14:00, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 14:30, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ja jestem zainteresowany,bo to mój wzrost, ale na nic poniżej 190 nie wsiądę, dlatego zdaje się na ocenę moich mentorów... Jesli przy zapasie 155 (Łukasz się zgodził), wejdzie jakas 190 to deal jest bliski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 15:02, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Andrzej napisał: | Ja jestem zainteresowany,bo to mój wzrost, ale na nic poniżej 190 nie wsiądę, dlatego zdaje się na ocenę moich mentorów... Jesli przy zapasie 155 (Łukasz się zgodził), wejdzie jakas 190 to deal jest bliski  |
do tej omegi to może 190 nie wejść, mimo że Techno155 weszło, ale PD143R np. pewnie już nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skykris
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROI
|
Wysłany: Czw 17:00, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Nieche tu nic ci doradzac ale zapas to jest twoja ostatnia i jedyna deska ratunku, jak cos pojdzie nie tak z czasza glowna zostaje tylko zapas, wowczas rozmiar ma znaczenie , ladujac na otwartej przestrzeni zapewne nie bedzie ze 150ft czy nawet ze 120ft problemu ale jak bedziesz musial ladowac po za lotniskiem (np ratowales sie nisko itp) w trudnym terenie i na dodatek jeszcze z bocznym lub nawet z wiatrem i z kiepskim podejsciem to wowczas taka czasza moze okazac o wiele zatrudna i za szybka a na reakcje moze byc za nisko lub za malo czasu.
Zapas lepiej jest miec za duzy niz za maly, male fajnie wygladaja w pokrowcu i sa lekkie. Dodaktowe 1.5 - 2kg w pokrowcu na plecach nie zaszkodzi a moze kiedys uratowaz zycie lub zdrowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Pią 11:23, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
problem przy roznych rozmiarach glownego i zapasu zaczyna sie w momencie ratowania.
Przyklad:
190 glowny bedzie latal w miare spokojnie i jesli jeszcze bedzie z zerowki to ladowania beda tez lagodne.
jesli ktos przyzwyczajony do tego rozmiaru i wlasciwosci lotnych bedzie sie strzelal na zapasie o rozmiarze 150 to moga mu ewentualnie puscic zwieracze.
taki zapas zrobiony jest z normalnego materialu F-111 nie dosc ze optycznie wyraznie mniejszy (i nie prostokatny tylko praktycznie kwadratowy) to opada znacznie szybciej niz zerowki. Zapasy juz lekko przeladowane traca swoje wlasciwosci jesli chodzi o wybieranie.
Tzn. jesli ktos potrafi latac na - dajmy na to - szybkim glownym, to na przeladowanym zapasie tez sobie poradzi.chociaz i tu sa granice.
ja na Skychrysowym Techno przy ladowaniu rozwalilem oby dwa trampki gdyz razem z wszystkim na sobie wazylem 120 kilo.
Zapasy maja dluzsze linki sterownicze zeby wyeliminowac zjawisko przypadkowego przeciagniecia a to skolei zmniejsza flair - czyli wybieranie - (ew trzeba owinac se sterowki raz wokol dloni).
Na to wszystko trzeba miec jednak czas, a z tym tez roznie, ja go akurat nie mialem bo rozejscie bylo nisko a otwarcie najpierw dlugie a pod koniec zadne.
Pod kreska starczylo mi jeszcze na tyle zeby sie odwrocic pod wiatr chociaz wygladalo to tak ze juz nawet nie zdaze odhamowac skrzydla,
wiec to co pisze Krzysiek jest jak najbardziej sluszne, bo nie zawsze warunki sa odpowiednie (u nas bywa ze wyskakujemy nad lasem)
Dla Andrzeja rozmiar 190 Tak ale wtedy kiedy skrzydlo bedzie z zerowki,
z F-111 nie polecem.
Do Omegi wejdzie moze jeszcze taki rozmiar, ale na pewno nie zerowka.
Jako zapas tak jak pisalem wejdzie spokojnie Speed 170 z Parateca bo jest robiony z cienszego materialu.
To bylem ja Jarząbek
trener drugiej klasy
łubu dubu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skykris
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROI
|
Wysłany: Wto 14:01, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Sprzedany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 17:32, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
skykris napisał: | Sprzedany |
Dyrektor kupił, tak dla ciekawskich, za prawie darmochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|